4 razlogi, zakaj je stres slab za vašo kožo in kaj lahko storite v zvezi s tem

sreda, 18. december 2019

4 razlogi, zakaj je stres slab za vašo kožo in kaj lahko storite v zvezi s tem

Na te štiri načine stres negativno vpliva na vašo kožo

Vaše srce začne hitreje utripati, roke se potijo in nenadoma imate težave z jasnimi misli. Skratka: ste pod stresom in z vašo kožo se dogaja marsikaj.

  • Stres krepi vnetja

Vnetje je eden osnovnih vzrokov za nastanek aken. To v prvi vrsti ni vnetje na koži, temveč se dogaja kjerkoli v telesu. Temu pravimo sistemsko vnetje. Z aknami in poškodovano kožo jih pogosto najdemo v črevesju. Stres povečuje tveganje za vnetje - in to ne more povzročiti samo poškodovane kože in mozoljev, ampak tudi številne druge zdravstvene težave.

  • Stres zvišuje raven sladkorja v krvi

Stres lahko poveča raven krvnega sladkorja, kar posledično poveča proizvodnjo tako imenovanih androgenov, moških spolnih hormonov. In prav te igrajo ključno vlogo pri ustvarjanju ogrcev in mozoljev, saj več kot imate androgenov v krvi več sebuma proizvaja vaše telo. Preveč sebuma hitro pripelje do zamašenih por in voilá - pojavijo se ogrci in mozolji.

  • Stres uniči vašo kožno pregrado

Neokrnjena kožna ovira je pomemben pogoj za zdravo in lepo kožo. Po eni strani preprečuje izgubo vlage, na drugi strani zagotavlja, da bakterije in virusi ne morejo prodreti skozi kožo v telo. Stres lahko povzroči, da kožna pregrada postane perforirana. Rezultat: suha koža, krvavitve in mozolji.

  • Stres negativno vpliva na vašo prehrano

Kdo ima čas kuhati sveže, ko tako ali tako samo hiti? Vnaprej pripravljeni obroki so zato ponavadi prva izbira v stresnih situacijah. Ti okrepijo negativni učinek stresa na vaši koži
poleg tega večinoma, vnaprej pripravljena hrana drastično in hitro dvigne krvni sladkor in
naknadno poveča sproščanje in povečanje inzulina. Ni čudno, da se počutite slabo in, da je vaša koža suha, brez volje in polna ogrcev in mozoljev.

Bodite mirni in poskrbite zase - to lahko storite proti stresu

Dobra novica: ni vam treba samo sprejemati stresa, ampak lahko naredite nekaj, da se počutite bolje tudi v hudih časih.

Vzemite svoje življenje aktivno v roke

Najpomembneje je, da se naučite imeti stres pod nadzorom in da znate pravilno ravnati z njim. V prvi vrsti to pomeni, da bi morali aktivno prevzeti odgovornost za svoje življenje in stresne situacije. Namesto, da bi se počutili nemočne, se raje osredotočite na svoje zmožnosti. In ja, vedno obstaja rešitev! Resnično se spustite do prave miselnosti, saj se s tem odloči, ali sebe dojemate kot pasiven objekt ali aktiven subjekt.

Za sprostitev uporabite majhne rituale samooskrbe

Nekatere stvari je treba storiti takoj in v teh situacijah preprosto ni mogoče zmanjšati stresa. Zato je toliko bolj pomembno, da si privoščite majhne odmore za sprostitev, takoj ko je to ponovno mogoče. Tako namerno ustvarjeni otoki zagotavljajo pomembno oddaljenost od vsakodnevnega stresa in vam pomagajo, da napolnite svoje zaloge energije in se ponovno uravnotežite.

Še posebej veliki so miselni rituali, v katerih dajete ljubečo pozornost in ste zavestno pozorni na svoje občutke. Naš ritual nege v štirih korakih je kot nalašč za nekaj dobrega in zavestno sprostitev. Poleg tega lahko kožo razvajate z eno od naših mask za obraz, medtem ko si na primer uredite toplo kopel. Če nato od glave do pet nanašate naše olje za telo ali mousse za telo, je svet videti zelo drugače. Torej hkrati skrbite za svoje telo in dušo.