Splošno

Ti splošni pogoji (v nadaljnjem besedilu "pogoji") veljajo za vse pogodbe, sklenjene med podjetjem niceshops GmbH in strankami, ki so podjetniki. Poleg tega za posamezne izdelke veljajo posebni pogoji in opombe objavljene v ustreznih cenikih.

Določila in pogoji veljajo izrecno le za kupce, ki so podjetniki (§ 1 člen UGB). Za naročila potrošnikov veljajo posebni pogoji.

Ponudbe so vedno brezplačne, razen če ni izrecno navedeno drugače.

Kupec ostane vezan na njegov naročilo en mesec.

Če dobavnica vsebuje razširitve, omejitve ali druge spremembe v naročilu stranke, bo stranka pisno obveščena. Šteje se, da soglasje stranke velja, če stranka ne ugovarja v pisni obliki.

Cene / plačilo

V odsotnosti posebnega sporazuma se uporabljajo cene cenika, veljavne na dan dobave, in zakonski davek na dodano vrednost. Najnižja vrednost naročila bo objavljena v ceniku. Če se naroči pod najnižjo vrednostjo naročila, lahko za dostavo veljajo stroški poštnine in embalaže. O tem naše stranke obvestimo pred odpremo. Pri velikih pošiljkah, pri katerih je potreben transport na paletah, veljajo posebni stroški špedicije.

Če ni določeno drugače, se naši računi plačajo v 14 dneh po prejemu blaga brez odbitkov.

V primeru neplačanega plačila od dneva zapadlosti smo upravičeni do zamudnih obresti v višini 10% nakupne cene.

Upoštevajte, da naročilnica ni zagotovilo o dostavi. Šele ko iz naše strani prejmete potrdilo o naročilu, se pogodba zaključi.

Za prva 3 naročila zahtevamo plačilo po predračunu. Od četrtega naročila dalje se lahko dogovorimo za drugo plačilno sredstvo, če ni razlogov proti, zlasti zamud pri plačilu. Za predplačila veljajo naslednji pogoji: celoten znesek je treba potrebno plačati v 7 delovnih dneh od datuma predračuna. Če celotnega plačila zneska ne bomo prejeli na naš račun do zabeleženega datuma, lahko naročilo prekličemo brez nadaljnjega obvestila.

Do pravice do zadržanja plačila ali pobot nasprotnim zahtevkom, je stranka upravičena le, če so bile njegove nasprotne tožbe priznane ali zakonsko določene.

Dostava

Tveganje se prenese na stranko, takoj ko je blago predano prevozniku / špediterju.

Na splošno smo zelo previdni in upoštevamo naše dobavne roke. Upoštevajte pa, da lahko pride do odstopanj in da naši podatki niso zavezujoči.

Višja sila, uradne zahteve in druge okoliščine, ki jih ne povzročajo mi, zlasti težave pri naročanju blaga, nas oprostijo obveze dobave medtem. Imamo pravico, da odstopimo od pogodbe, če je izpolnitev pogodbe nerazumna zaradi zgoraj navedenih razlogov. Prav tako je tudi kupec upravičen, do odstopa pogodbe.

Če kupec - upoštevajoč zakonske izjeme - tri tedne po izteku nezavezujočega datuma dobave, ne izpolnjuje razumnega, vendar najmanj 30-dnevnega podaljšanega roka za izvedbo in roka, je stranka v zakonskih določbah za zavrnitev izvajanja upravičena dva tedna. Rok mora biti določen v pisni obliki, izrecno označeni kot tak in mora vsebovati izjavo, da je bil prevzem blaga zavrnjen v roku.

Kraj izpolnitve in kraj izvedbe sta sedež niceshops GmbH.

Uporaba pogodbenih blagovnih znamk in pravic industrijske lastnine

niceshops GmbH zagotavlja najnovejše informacije in slikovni material za pogodbene izdelke. Slike in teksti o blagovni znamki in izdelkih se lahko uporabljajo na običajen način. Če potrebujete dodatne informacije ali načrtujete večje oglaševalske akcije, ki potrebujejo posebno načrtovanje, vas vnaprej prosimo za informacije.

Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si vse lastninske in avtorske pravice za vzorce, risbe, fotografije, informacije o fizični in nematerialni naravi - tudi v elektronski obliki. Te ne smejo biti dostopne tretjim osebam brez predhodnega pisnega soglasja.

Pridržujemo si lastništvo blaga do prejema vseh plačil naročila. Stranka ne sme prodati, zastaviti ali prenesti blaga kot varščino.

Dodatno si pridržujemo lastništvo nad blagom do popolnega plačila vseh terjatev, vključno s prihodnjimi terjatvami, vključno s pomožnimi terjatvami, ki izhajajo iz poslovnega odnosa in terjatev iz tekočih računov.

Zaradi lastninske pravice lahko zahtevamo rezervirano blago in se mu mora stranka odpovedati, ko odstopi od pogodbe. V primeru kršitve pogodbe s strani kupca - zlasti neplačila ali zahtevka za uvedbo postopkov v primeru insolventnosti - imamo pravico, da vzamemo nazaj blago, ki je predmet hrambe, hkrati z izjavo o odstopu ali, če je potrebno, zahtevo za predajo terjatev do tretjih oseb.

Kupec nas je dolžan nemudoma obvestiti o zasegih in drugem dostopu blaga do tretjih oseb ali zahtevkov, ki so nam bili dodeljeni, stroške intervencije pa krije stranka.

Garancija in garancija

Pravica stranke, da poda zahtevek, predpostavlja, da pravilno izpolnjuje svojo obveznost, da pregleda in se pritoži na podlagi § 377 UGB. Če pride do pritožb, se zavrnjeno blago ne sme uporabiti ali preprodati. Pri nadaljnji prodaji se šteje, da je blago odobrilo in kot pogodbeno izpolnjevanje ter v zvezi s tem izključi zahtevke za napake.

Stranka nas mora nemudoma obvestiti o škodi, ki jo povzroči prevoz, in jo dokumentirati dobavitelju.

Vse proizvodne spremembe v velikosti, vsebini, materialih, teži ali barvi so dovoljene v standardni toleranci.

Za materialne in pravne napake pri dostavi sledimo izključitvi nadaljnjih terjatev - ob upoštevanju predpisov o odgovornosti teh pogojev - na naslednji način:

  • Kot jamstvo je treba vse te dele po naši presoji nadomestiti, če se izkažejo za pomanjkljive zaradi okoliščin pred prenosom tveganja. O odkrivanju takšnih napak nas je treba nemudoma pisno obvestiti. Zamenjano blago postane naša lastnina.
  • V okviru zakonskih določb ima kupec pravico, da odstopi od pogodbe, če - ob upoštevanju zakonskih izjem - dovolimo, da se nadomestilo dostave zaradi materialne pomanjkljivosti brezuspešno podaljša za vsaj 30 dni. Zmanjšanje je izključeno.
  • Ne jamči se zlasti v naslednjih primerih: neprimerna ali nepravilna uporaba, naravna obraba (zlasti embalaža), napačna ali malomarna obdelava ali skladiščenje, kemični ali okoljski vplivi - razen če smo zanje odgovorni.

Odgovornost

Izključujemo odgovornost v primeru malomarnosti in večje malomarnosti, razen če gre za osebne poškodbe.

Vračila

Vračila sprejemamo le po predhodnem pisnem dogovoru. Če so vsi pogoji izpolnjeni se lahko izstavi dobropis. Denarja ne vračamo.

Za vsa vračila veljajo naslednja pravila:

  • (Delno) nadomestilo je odvisno od pogoja vrnjenega blaga.
  • Samo blago, kupljeno od kupca prek niceshops GmbH, bo vzeto nazaj. Vrnitev blaga poteka šele po izrecnem predhodnem pisnem odgovoru s strani niceshops GmbH.
  • Pretečeno blago se ne vrača in ne menja. Brezplačna zamenjava velja samo za izdelke, za katere se lahko dokaže da je napaka nastala zaradi napake v proizvodnji, odpremi ali pakiranju.

Poslovni podatki

Kupec se zavezuje, da bo brez odlašanja poročal o spremembah poslovnih podatkov, na primer o bančnih spremembah, premestitvi podjetja, zakupu ali prodaji.

Sprememba splošnih pogojev / sprememba rezervacije

Imamo pravico, do enostranske spremembe splošnih pogojev, če je to potrebno za odpravo kasnejših motenj enakovrednosti ali prilagajanja spremenjenim pravnim ali tehničnim pogojem. Stranko bomo o vsebini spremenjenih predpisov obveščalii na zadnji znani e-poštni naslov. Sprememba postane sestavni del pogodbe, če stranka v šestih tednih po prejemu obvestila o spremembi vključitve v pogodbeno razmerje ne nasprotuje pisno ali v obliki besedila.

Končne določbe

Določila o varstvu podatkov so vključena v politiko zasebnosti. Če katera koli določba teh pogojev ne bi bila učinkovita, ostane veljavnost preostalih določb nespremenjena.

Pogodbeni jezik je nemščina. Za pogodbeno razmerje velja avstrijsko pravo. Za morebitne spore je pristojno sodišče v Gradcu.